www.luckymyotaw.com သို႕

photobucket ဒီဆိုဒ္ကို အလည္ေရာက္လာၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားခင္ဗ်ာ..ဒီဆိုဒ္မွာက ပို႕စ္အသစ္ေတြ သိပ္မတင္ျဖစ္ေတာ့ဘူး...ပို႕စ္အသစ္ေတြ ဖတ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္..www.luckymyotaw.com မွာ ၀င္ေရာက္ဖတ္ရွဳနုိင္ပါတယ္....

Wednesday, May 22, 2013

မဟုတ္ပါဘူး

မင္းက ကုိယ့္အတြက္
မိုးေကာင္ကင္းေလးေပ့ါ

မဟုတ္ပါဘူး

က်မက သူ႕အတြက္ေတာ့
ေျမႀကီးပါ

မင္းက ကုိယ့္အတြက္ေတာ့
ေလႏုေအးေလးပါ

မဟုတ္ပါဘူး

က်မက သူ႕အတြက္ေတာ့
ေလျပင္းမုန္တိုင္းႀကီးတဲ့

မင္းက ကိုယ့္အတြက္ေတာ့ 
ၾကယ္ကေလး တစ္ပြင့္ပါတဲ့

မဟုတ္ပါဘူး

က်မက သူ႕အတြက္ေတာ့
ပူျပင္းလွတဲ့ ေနမင္းၾကီးတဲ့

မင္းက ကိုယ့္အတြက္ေတာ့
လွမ္းမမီႏိုင္တဲ့ 
ပန္းကေလး တစ္ပြင့္ပါတဲ့

မဟုတ္ပါဘူး

က်မက သူ႕အတြက္ေတာ့
မခူးခင္ကတည္းက 
ေၾကြခ်င္ေနတဲ့
ပန္းကေလးပါ

မင္းက ကိုယ့္အတြက္ေတာ့
ႏိႈင္းလို႕မရတဲ့ အရာေလး တစ္ခုပါတဲ့

မဟုတ္ပါဘူး

က်မက သူ႕အတြက္ေတာ့
အေလးထား စရာ မလို႕တဲ့
ဘာမွမဟုတ္တဲ့
ေသးငယ္ငယ္
အေ၀းက ေငးၾကည့္ေနရတဲ့
ေကာင္မေလးပါ









မင္းက ကုိယ့္အတြက္
မိုးေကာင္ကင္းေလးေပ့ါ

မဟုတ္ပါဘူး

က်မက သူ႕အတြက္ေတာ့
ေျမႀကီးပါ

မင္းက ကုိယ့္အတြက္ေတာ့
ေလႏုေအးေလးပါ

မဟုတ္ပါဘူး

က်မက သူ႕အတြက္ေတာ့
ေလျပင္းမုန္တိုင္းႀကီးတဲ့

မင္းက ကိုယ့္အတြက္ေတာ့ 
ၾကယ္ကေလး တစ္ပြင့္ပါတဲ့

မဟုတ္ပါဘူး

က်မက သူ႕အတြက္ေတာ့
ပူျပင္းလွတဲ့ ေနမင္းၾကီးတဲ့

မင္းက ကိုယ့္အတြက္ေတာ့
လွမ္းမမီႏိုင္တဲ့ 
ပန္းကေလး တစ္ပြင့္ပါတဲ့

မဟုတ္ပါဘူး

က်မက သူ႕အတြက္ေတာ့
မခူးခင္ကတည္းက 
ေၾကြခ်င္ေနတဲ့
ပန္းကေလးပါ

မင္းက ကိုယ့္အတြက္ေတာ့
ႏိႈင္းလို႕မရတဲ့ အရာေလး တစ္ခုပါတဲ့

မဟုတ္ပါဘူး

က်မက သူ႕အတြက္ေတာ့
အေလးထား စရာ မလို႕တဲ့
ဘာမွမဟုတ္တဲ့
ေသးငယ္ငယ္
အေ၀းက ေငးၾကည့္ေနရတဲ့
ေကာင္မေလးပါ




















by royalcherrymay

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

လပ္ကီးျမိဳ႕ေတာ္