www.luckymyotaw.com သို႕

photobucket ဒီဆိုဒ္ကို အလည္ေရာက္လာၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားခင္ဗ်ာ..ဒီဆိုဒ္မွာက ပို႕စ္အသစ္ေတြ သိပ္မတင္ျဖစ္ေတာ့ဘူး...ပို႕စ္အသစ္ေတြ ဖတ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္..www.luckymyotaw.com မွာ ၀င္ေရာက္ဖတ္ရွဳနုိင္ပါတယ္....

Sunday, May 19, 2013

မိန္းမ၊ ေယာကၡမ ႏွင့္ ေယာကၤ်ား

မိန္းမ၊ ေယာကၡမ ႏွင့္ ေယာကၤ်ား
ကၽြန္ေတာ္ ေကာ္ဖီဆိုင္တစ္ခုက ထြက္အလာ တစ္မူထားျခားတဲ့ စ်ာပနခ်ပြဲ အခမ္းနားတစ္ခု
ကိုေတြ႕လိုက္တယ္။ စ်ာပနခ်မယ္႔ အေခါင္း တစ္ခုရဲ႕ ေနာက္မွာလဲ ေပ ၅၀ ေလာက္ ကြာၿပီး ေနာက္ထပ္ အေခါင္းတစ္ခုက ကပ္ပါလာတယ္။ ဒုတိယ အေခါင္းရဲ႕ ေနာက္မွာေတာ့ ေခြးမဲႀကီးတစ္ေကာင္နဲ႕ လူတစ္ေယာက္ လမ္းေလွ်ာက္ရင္းလိုက္လာတယ္။ အဲ့ဒီလူရဲ႕ေနာက္ မွာေတာ့ အမ်ဳိးသား ၂၀၀ ေလာက္ တန္းစီၿပီး လိုက္ပါလာၾကတယ္၊၊ ကၽြန္ေတာ္ သိလိုစိတ္က ဘယ္လိုမွတားမရႏိုင္ေတာ့တာနဲ႕ ေခြး ကိုင္ထားတဲ့ လူနား အသာေလးကပ္သြားၿပီး………
`မိတ္ေဆြရဲ႕ ဆံုး႐ႈံးမႈေတြ အတြက္ေတာ႔ စိတ္မေကာင္းပါဘူးဗ်ာ။ ခုခ်ိန္မွာ မိတ္ေဆြကို အေႏွာက္အယွက္ေပးဖို႔ မသင့္ေတာ္မွန္းလဲ ကၽြန္ေတာ္သိပါတယ္။ ဒါေပမယ္႔ေပါ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ ဘဝမွာ ခုခ်ိန္ထိ ဒီလို စ်ာပန အခမ္းနားက်င္းပတာမ်ဳိး တစ္ခါမွ မႀကံဳဖူးလို႔ပါ။ ဘယ္သူ႔ရဲ႕ စ်ာပန မို႔လဲဗ်၊´
ထိုလူက တည္ၿငိမ္စြာပဲ ျပန္ေျဖတယ္။
`ပထမ အေလာင္းက ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕မိန္းမေပါ့…´
`မိတ္ေဆြ ရဲ႕ မိန္းမက ဘာျဖစ္လို႔ ဆံုးသြားတာလဲဗ်…´
`အင္း….ကၽြန္ေတာ္ေမြးထားတဲ့ေခြးေလ… ဒီေကာင္ႀကီးကိုက္လို႔ ဆံုးသြားတာေပါ့။…´
`ဒါဆိုဗ်ာ… ေနာက္ထပ္အေလာင္း တစ္ခုကေရာ ဘယ္သူ႔အေလာင္းလဲဗ်…´
`ေအာ္ အဲ႔ဒါကေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ ေယာကၡမႀကီးေပါ့။ သူကလည္း သူ႔သမီးကိုေခြးကုိက္ေနတာ ေတြ႕ေတာ႔ ဝင္ကူညီရင္း သူပါေခြးကိုက္ခံရၿပီး ဆံုးသြားတာပါ။´
ႏွစ္ေယာက္သား ခဏအၾကာတိတ္ဆိတ္ေနခဲ့တယ္။ ခဏအၾကာမွာေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္အားတက္ၾကြစြာနဲ႕ ေမးလိုက္တယ္။
`ခင္ဗ်ားရဲ႕ ေခြးကို ကၽြန္ေတာ္႔ ငွါးပါလားဗ်ာ…´
`ဒါဆို ခင္းဗ်ားလည္း ေနာက္မွာ ဝင္တန္းစီေလ…´

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

လပ္ကီးျမိဳ႕ေတာ္