www.luckymyotaw.com သို႕

photobucket ဒီဆိုဒ္ကို အလည္ေရာက္လာၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားခင္ဗ်ာ..ဒီဆိုဒ္မွာက ပို႕စ္အသစ္ေတြ သိပ္မတင္ျဖစ္ေတာ့ဘူး...ပို႕စ္အသစ္ေတြ ဖတ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္..www.luckymyotaw.com မွာ ၀င္ေရာက္ဖတ္ရွဳနုိင္ပါတယ္....

Friday, May 24, 2013

"ေတြ့ၾကံဳဆံုရ ဘန္ေကာက္ည"

အခု အၿဖစ္က ၂၀၀၂ ေႏြပုိင္း ေလာက္က ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ 2nd year engineering အၿပီး ကြ်န္ေတာ္ရယ္ ကြ်န္ေတာ္အကုိ ၀မ္းကြဲ ကုိရဲမုိး ( နံမည္ေၿပာင္းတားသည္) တုိ႕ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္အိမ္မွာ ဖဲရုိက္အရက္ေသာက္ၾကတယ္။ အဲဒါကို ဘယ္သေကာင့္သား က ကုိရဲမုိးအေမကို သြားခြ်န္သလဲမသိ၊ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕အုပ္စု ဖဲ၊ အရက္၊မိန္းခေလး ေတြ ပါ ေသာင္းက်န္းေနတယ္ ဆုိၿပီး သူ႕အေမက ကြ်န္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းရဲ႕ လုံးခ်င္းအိမ္ကုိ လုိက္လာပါေလေရာ။ သူငယ္ခ်င္း ရဲ႕ ဦးေလးနဲ႕ အေဒၚက ကြ်န္ေတာ္ တုိ႕ university က ဆရာနဲ႕ ဆရာမပါ။ သူတုိ႕ကေႏြေက်ာင္းပိတ္ရက္ ၿမန္မာၿပည္ ၿပန္ၾကေတာ့ အိမ္ကလြတ္ေနတာ။ လုိရင္းေၿပာရင္ အဲဒီ ကြ်န္ေတာ့္အေဒၚလုိက္လာတာနဲ႕ ပတ္သက္ၿပီး ကြ်န္ေတာ့္အကိုက တင္းၿပီးအိမ္မၿပန္ဘူး ၿဖစ္ေရာ။ ကြ်န္ေတာ္ပါေရာၿပီး သူ႕နဲ႕စိတ္ေၿပလက္ေပ်ာက္္လုိက္ေနမယ္ဆုိၿပီးၿဖစ္ တယ္။ေနာက္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔မွာ ၿပင္သစ္မွာ ေနတဲ့အဖြား ေဆာင္းလာခုိတတ္တဲ့ လုံးခ်င္း အိမ္တစ္လုံးေသာ့ခတ္ထားတာရွိတယ္။အဲဒီအိမ္က ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ university နဲ႕နီးတယ္ဗ်ာ။ ဆုိေတာ့ အဖြားမလာခင္ ကြ်န္ေတာ္အတန္းေတြဘာေတြၿပီးရင္သြားနား သြားအိပ္ေလ႕ရွိတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက အဲဒီအိမ္သစ္မွာ အဘြားေဆာင္းလာမခိုေသးေတာ့ ပိတ္ထားတယ္။ အဲဒီမွာသြားေနမယ္ hotel ခသက္သာတယ္ဆုိၿပီး။ ကြ်န္ေတာ္က အေဖ႕အခန္းက ေသာ့သြားၿပန္ခုိး၊ အကိုက သူ႕အိမ္က rice cooker, မီးဖုိေတြသြားၿပန္ယူတယ္။ ၿပီးေတာ့ အခု ကြ်န္ေတာ္အဘြားအိမ္ ( detached house ) မွာသြားေနတယ္။ အဲဒီမွာ အခုဇာတ္လမ္းစပါေလေရာလား..........................။


                 အဲဒီအိမ္က အခု ဒီစာေရးတဲ့ အခ်ိန္ အထိ ကြ်န္ေတာ့္အဘြားအတြက္ ငွားထားဆဲပါ။ တစ္ခုေသာ ဘန္ေကာက္က international university တစ္ခု ရဲ႕ ေက်ာင္းလမ္း က လမ္းနံပါတ္ ၃မွာ ပါ။ပထမ သုံးေလးညမသိသာဘူး။ တစ္ညေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ညၾကီးေခါက္ဆြဲၿပဳတ္စားၾကၿပီး ေဆးလိပ္ေသာက္စကားေၿပာေနတဲ့အခ်ိန္မွာ အိမ္ေအာက္ထပ္က တံခါး ေမ်ာက္လက္ကို ကုိင္ၿပီး လႈပ္သံေတြ။ စားပြဲနဲ႕ ကုလားထုိင္ ေရႊ႕သံေတြ ပီပီသသ ၾကားရပါေရာ။ အကိုေရာ ကြ်န္ေတာ္ေရာ ေဟာ ၾကားလားေပါ့။ အိမ္ပုံစံက အေပၚမွာ အခန္းၾကီး တစ္ခန္း ၊ အခန္းေလး တစ္ခန္း ရွိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕အကိုနဲ႕က အခန္းေလးမွာပါ။ ည ၂း၀၀ ၃း၀၀ ေလာက္ၿဖစ္မယ္။ အဲဒါနဲ႕ အကို က ေအာက္ကို ၾကည့္ရေအာင္ ဆိုၿပီး အေပၚေလွခါးထိပ္က ငွံၾကည့္တာဘယ္သူမွ မရွိဘူး။ ေအာက္ထပ္တစ္ခုလုံးေမွာင္မဲလုိ႕။ အဲဒါနဲ႕ ဆက္ၿပီးစကားေၿပာေနတာ။..........ေအာက္ထပ္ကေန ခြ်မ္..ခြ်မ္ ဆုိၿပီး အသံၾကားပါေလေရာ။ ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခုကို သြားသတိရတာ က ေအာက္ထပ္က fridge အေပၚမွာ တင္ထားတဲ့ ပုဂံေလးရယ္ ေပါင္မုန္႕လွီးတဲ့ ဓါးရယ္။ ကြ်န္ေတာ္လဲ ေဒါကန္တာနဲ႕ ေအာက္ထပ္ကို ဆင္း ၿပီး fridge ေရွ႕မွာရပ္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕လက္ နဲ႕အဲဒီဒါးကို ကုိင္ၿပီး ပုဂံကုိေခါက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ အေပၚအခန္းက အကုိကုိ လွမ္းေမးတယ္။ဒီအသံလားေပါ့။ အေပၚကအကိုက ...

              "ဟုတ္တယ္ တာေတ(ေဆြမ်ိဳးေတြေပးထားတဲ့ က်ြန္ေတာ့္နာမည္) မင္း အၿမန္တက္လာခဲ့ေတာ့!!!!!! .... "တဲ့။

အေမွာင္ထဲကုိ ကြ်န္ေတာ္ၾကည့္ေသးတယ္။ဘာမ်ားထူးထူးၿခားၿခားၿဖစ္မလဲေပါ့။ ၾကက္သီးထသလုိၿဖစ္တာကလြဲလုိ႕အေမွာင္ထဲမွာ ဘာမွမထူးၿခားဘူး တစ္ခုပဲ တစ္ေယာက္ေယာက္ ရွိေနသလုိေတာ့ၿဖစ္တယ္။ အေနာက္လွည့္လုိက္ရင္ အေနာက္မွာ ၿပန္ရွိေနသလိုလုိ ။ ၀ိုင္းၾကီးပတ္ပတ္ ဒူေ၀ေ၀ေပါ့။


                     အေပၚၿပန္တက္လာေတာ့ အကိုက မင္း ေနာက္ထပ္ေအာက္မဆင္းနဲ႕ေတာ့တဲ့... ႏွစ္ေယာက္အတူတူဆင္းမယ္ဆုိတုန္းကေတာ့မလုိက္လာဘူး။
အဲဒါၿပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕အိပ္မယ္ ၿပင္ခါနီးမွာ အိမ္ေရွ႕အခန္းၾကီးထဲက ခုတင္ေပၚကုိ တစ္ေယာက္ေယာက္ခုန္တက္သလုိမ်ဳိး ပီပီသသ
ၾကီးကိုၾကားရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း အသံၾကားၾကားခ်င္း အခန္းၾကီးတံခါးေၿပးဖြင့္ၾကည့္တာေပါ့။ တံခါးဖြင့္ဖြင့္ခ်င္းမွာ တကုိယ္လုံးကုိ
ေလဟပ္သြားသလုိပဲ။ အခန္းထဲမွာ ဘာမွမရွိဘူး။ ထင္တာပဲ ေမွာင္လဲေမွာင္ေနတာကိုး....။
ၿပီးေတာ့... ကြ်န္ေတာ္လည္း အခန္းေလးမွာ အကို နဲ႕ ၿပန္ထုိင္ၿပီး အိပ္ဖုိ႕ၿပင္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္အသိေကာင္းေကာင္းရွိပါတယ္။
ထူးဆန္းတာက ေနာက္တစ္ေန႕မွာ ကြ်န္ေတာ္အကို ၿပန္ေၿပာတဲ့ စကားပဲ။ (မွတ္မိသေလာက္ အနီးစပ္ဆုံးၿပန္ ေရးၿပမယ္ )

ကုိရဲမိုး .... " မင္းမေန႕က အခန္းၾကီးတံခါးဖြင့္ၾကည့္တာဘာေတြ႕သလဲ....???တဲ့။

ကြ်န္ေတာ္ .. "ဘာမွမေတြ႔ပါဘူး။ဘာၿဖစ္လုိ႕လဲ????"

ကုိရဲမိုး ...."မင္းမေန႕က အခန္းၾကီးတံခါးဖြင့္ၾကည့္ၿပီးၿပန္ လွည့္လာေတာ့ မင္းမ်က္ႏွာတစ္ခုလုံးၿဖဴေနတယ္။ ငါလည္း မင္း သရဲမ်ား၀င္ပူး
လာၿပီလား ဆုိၿပီးၾကည့္ေနတာ မ်က္နာ ၿဖဴဖပ္ၿဖဴေလ်ာ္ ၿဖစ္ေနတာကလြဲလုိ႕ အားလုံးပုံမွန္ပဲ။ ၿပီးေတာ့လည္း ေအးေအးေဆးေဆးအိပ္သြားတာပဲ။"

                  ဒီေလာက္ပါပဲ.....။ ကြ်န္ေတာ္ကုိယ္တုိင္ သတိရွိတယ္ ဆုိေပမယ့္အဲ့ဒီ ညမွာဘယ္လုိအိပ္သြားတယ္ဆုိတာ အခုထိ recall လုပ္လုိ႕မရဘူး။ေနာက္တစ္ခါ အဲ့ဒီအိမ္မွာ ထပ္ၾကံဳရတာေလးတခု ေၿပာၿပရဦးမယ္။

                               တစ္ေန႕ ကြ်န္ေတာ္ရယ္ ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းကရင္ၾကီး တစ္ေယာက္ ရယ္ အဲဒီအိမ္မွာ ညနက္သြားတာနဲ႕ အိမ္မၿပန္ေတာ့ပဲ အဲဒီမွာ အိပ္ၾကမယ္ဆုိၿပီး အေပၚထပ္က အခန္းၾကီးမွာ အိပ္ၾကတယ္။မီးေတြပိတ္ၿပီး လဲွေနရင္းစကားေၿပာေနၾကရင္း  မ်က္စိထဲမွာ အစိမ္းေရာင္အလုံးတစ္ခုက အခန္းထဲမွာ ၿဖတ္သြားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တုိ႕လည္း ေၾကာင္သြားတယ္။ ဘာလဲေပါ့။ အဲဒါနဲ႕ စကားေၿပာတာရပ္ၿပီး ေစာင့္ၾကည့္တာေပါ့။ ကရင္ၾကီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ေဘးနားကုိ ကပ္ၿပီးေတာ့ တုန္ေနၿပီ။ အဲဒီအၾကိမ္မွာ အႏုၿမဳအေရာင္ မီးလုံးလုိ က ကြ်န္ေတာ္တုိ႕ ကုတင္ေၿခရင္းကေနၿဖတ္သြားတာဗ်ာ။ ရိပ္ကနဲပါ။ ဒါေပမယ့္ တအိမ္လုံးေမွာင္မဲေနေတာ့ တင္းကနဲပဲ။ အခန္းေထာင့္မွာ ေပ်ာက္သြားတယ္။ သူငယ္ခ်င္းကရင္ၾကီးဆို ေအာ္လုိက္တာ။ မီးထဖြင့္ၿပီး ဘယ္ကလာႏုိင္တဲ့မီးေရာင္လဲဆုိတာ ၾကည့္ၾကတယ္။ ဘယ္ကမွ မလာႏုိင္ဘူး။ ၾကမ္းၿပင္ကၿဖတ္သြားတဲ့
မီးေရာင္ဆုိေတာ့ ဘယ္လုိမွအၿပင္က ၀င္ႏုိင္စရာမရွိဘူးေလ။ သူငယ္ခ်င္းကဆက္မအိပ္ရဲေတာ့ပဲ အၿပင္မွာ ညဘက္ဖြင့္တဲ့ ဆန္ၿပဳတ္သြားစားမယ္ဆုိၿပီး ေၿပာတာနဲ႕အၿပင္ၿပန္ထြက္ၾကတယ္။ ည ၂း၃၀ ေလာက္ေတာ့ရွိၿပီ။ ကြ်န္ေတာ္ apartment လမ္းထိပ္မွာပါ။ စားၿပီးေတာ့ သူငယ္ခ်င္းက သူ႕အိပ္ၿပန္အိပ္ေတာ့မယ္တဲ့။ ကြ်န္ေတာ္ကိုလည္း အဲဒီအိပ္ကုိ ဘယ္လုိမွ ၿပန္မသြားခုိင္းေတာ့ဘူး။ ကြ်န္ေတာ္ကုိယ္တုိင္လည္း  တစ္ေယာက္တည္း ၿပန္မသြားၿဖစ္ေတာ့ဘူး စိ္တ္လဲ မသုိးမသန္႕ၿဖစ္တာနဲ႕။ အဲဒါကလည္း ခပ္ေကာင္းေကာင္းပါ။

ေနာက္တစ္ေန႕မွာ ကရင္ၾကီးက ဖုန္းဆက္လာတယ္။ (အတိအက်မဟုတ္ေမမယ့္မွတ္မိသေလာက္ေပါ့)

ကရင္ၾကီး။    ။"ေဟ့ေရာင္ မင္းမေန႕က ၿပန္သြားမအိပ္တာ အရမ္းကံေကာင္းတယ္။ ေနာက္လည္း အဲ့မွာ မအိပ္နဲ့ေတာ့!!!"

ကြ်န္ေတာ္။      ။"ဘာၿဖစ္လုိ႕....???"

ကရင္ၾကီး။      ။"မင္းအကုိ ကိုရဲမိုး နဲ႔ ငါနဲ႕ ေတြ႔တယ္။ (  အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ကိုရဲမိုးနဲ့က်ြန္ေတာ္  ကေထာက္ကဆၿဖစ္         ၿပီးစကားမေၿပာၿဖစ္ၾကတဲ့အခ်ိန္) ။ မင္းအကိုေၿပာတာ အဲဒီအိမ္ကသရဲေၿခာက္တယ္လုိ႕သူ႕ရွမ္းသူငယ္ခ်င္းေတြ
ဆီကၾကားတယ္။"

ကြ်န္ေတာ္။       ။"ဟုတ္လား....????ခါတုိင္း.....ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း...တစ္ခါတေလအိပ္ရင္ဘာမွ မၿဖစ္ပါဘူး။"

ကရင္ၾကီး။      ။"မင္းအကုိနဲ႔ပါလာစကားေၿပာၾကည့္။"

အဲဒါနဲ႔ ကရင္ၾကီးနဲ႕ကုိရဲမိုးတုိ့ဆီ သြားစကားေၿပာၿဖစ္တယ္ဆုိပါေတာ့ွဗ်ာ။ အကိုနဲ႕လည္းၿပန္စကားေၿပာၿဖစ္တယ္။ အဲဒီမွာ ကုိရဲမုိးကေမးတယ္။အဲဒီမတုိင္ရက္မတုိင္ခင္ တစ္ရက္ႏွစ္ရက္ေလာက္က ကြ်န္ေတာ့္ေကာင္မေလးရွမ္းမကို အဲဒီမွာေခၚအိပ္သလားေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္က မေတြ႔ဘူးဘာၿဖစ္လုိ႕လဲေပါ့။ သူေၿပာတာကအဲဒီ ေန႕မတုိင္မီ ႏွစ္ရက္ေလာက္ အလုိက ကြ်န္ေတာ္အဲဒီအိမ္ထဲကို၀င္သြားတာေတြ႕လုိက္တယ္ေပါ့။ အကိုကလည္း ၾကည့္ေနတာ။ အဲဒီအခ်ိန္မွာသူက ဓါးလြယ္ခုတ္နားက စားေသာက္ဆုိင္မွာေပါ့။ ေနာက္သူထပ္ၿမင္လုိက္တာက ဆံပင္ဖားလ်ားခ်ထားတဲ့ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္၀တ္စုံအၿဖဴနဲ႔ ၀င္သြားတာေတြ႔လုိက္တယ္တဲ့။ အကိုလည္း ေနာက္ကေနၿပီး လုိက္ၾကည့္တယ္တဲ့။ တံခါးကေနၿပီးေတာ့ ဘာမွမၿမင္ဘူးတဲ့။
ကြ်န္ေတာ္ေသခ်ာတယ္။ အဲဒီညက ကြ်န္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း အဲဒီမွာအိပ္တာပါ။ ဘယ္ေကာင္မေလးမွလည္းမလာပါဘူး။


ပရေလာက ကိုယ္ေတြ့ၿဖစ္ရပ္မွန္ကို ၿပန္လည္မွ်ေဝေပးပါေသာ ကိုThantZin Soe အား အထူးေက်းဇူးတင္စြာၿဖင့္....



ၾကံဳရာတြင္ မအိပ္လိုေတာ့သူ
(အက္ဒမင္-ရြာေတာ္ရွင္)


by facebook page

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

လပ္ကီးျမိဳ႕ေတာ္