www.luckymyotaw.com သို႕

photobucket ဒီဆိုဒ္ကို အလည္ေရာက္လာၾကတဲ့သူငယ္ခ်င္းမ်ားခင္ဗ်ာ..ဒီဆိုဒ္မွာက ပို႕စ္အသစ္ေတြ သိပ္မတင္ျဖစ္ေတာ့ဘူး...ပို႕စ္အသစ္ေတြ ဖတ္ခ်င္တယ္ဆိုရင္..www.luckymyotaw.com မွာ ၀င္ေရာက္ဖတ္ရွဳနုိင္ပါတယ္....

Friday, May 24, 2013

ၿပင္ဦးလြင္ၿမိဳ့ ေပတဒါန

(၈) မိုင္ သုႆန္ကို ၇း၂၀ ေလာက္မွာ ေရာက္ပါတယ္..။  ဒါ သခ်ိဳင္းလား ဇာတ္ပြဲလားလို႕ေတာင္ ထင္မိပါ တယ္..။ လူေတြ ေတာ္ေတာ္ႀကီးကိုမ်ားပါတယ္..။ သုႆန္က က်ယ္လို႕သာ ေတာ္ပါေတာ့တယ္..။လူေတြလည္း အံုးအံုးထေနပါတယ္..။  လူေတြ ဒီေလာက္မ်ားမယ္လို႕ ထင္မထားပါဘူး။ ကားႀကီး၊ ကားငယ္၊ သံုးဘီး၊ ဆိုင္ကယ္ အသြယ္သြယ္နဲ႕ လူ ၃၀၀၀ နီးပါး ရွိပါတယ္..။၈ နာရီေလာက္မွာေတာ့ တရားပြဲစပါတယ္…။ တရားေဟာမယ့္ ဆရာေတာ္က မႏၱေလး ျဗဟၼစိုရ္ နာေရးကူညီမွဳအသင္းရဲ႕ နာယကဆရာေတာ္ ျဖစ္ပါတယ္..။အဲ့ဒီ့ဆရာေတာ္က ၈ နာရီကေနၿပီးေတာ့ အစာေကြ်းမယ့္အခ်ိန္ (၁၁) အထိ တရားေဟာ ပါတယ္..။

           ဆရာေတာ္ေဟာတဲ့ တရားထဲက  မွတ္မိသေလာက္ ျပန္ျပန္ေျပာျပရရင္..။ က်မ္း ႏွစ္ က်မ္းေပါင္းရဲ႕ အဆိုအရ ၿပိတၱာေပါင္း ၃၂ မ်ိဳးရွိပါတယ္..။ ဒါေပမယ့္ တူရာတူရာ အမ်ိဳးတူစုလိုက္ရင္ စုစုေပါင္း အဓိက အမ်ိဳးအစား (၄) မ်ိဳးပဲ ရွိတယ္လို႕သိရပါတယ္…။ ကိုယ္မွာအျမဲတမ္း မီးေလာင္သလို ပူေလာင္ေနတဲ့ သူမ်ား၊ လူေတြ ရဲ႕ အညစ္အေက်းေတြကို စားရတဲ့သူမ်ား.. စသည္ျဖင့္ အဓိက အမ်ိဳးအစား (၄) မ်ိဳးရွိပါတယ္…။
ဆရာေတာ္က ဆက္လက္ၿပီး သရဲေျခာက္တယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းကိုလည္း ေဟာၾကားပါတယ္…။ သရဲအေျခာက္ခံရတယ္ဆိုတာ အမ်ိဳးမ်ိဳးရွိတယ္လို႕ ဆိုပါတယ္..။ ေအာက္ပါအတိုင္း အေျခာက္ခံရျခင္း (၄) မ်ိဳးခြဲျခားႏိုင္ပါတယ္..။
(၁) မိမိမွ ဘုန္းကံ နိမ့္ေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ျခင္း။
(၂) ၄င္းတို႕မွ မိမိတို႕အား က်ီစယ္လိုေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ျခင္း။
(၃) အကူအညီေတာင္းလိုေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ျခင္း။
(၄) ႏွဳတ္ဆက္ အသိေပးလုိေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ျခင္း။
ဆက္လက္ၿပီး ဆရာေတာ္က အပုတ္နံ႕မ်ားနဲ႕ ေျခာက္လွန္႕ျခင္းရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္ကို ဆက္ေဟာပါတယ္..။ အပုပ္နံ႕ ေပးရျခင္းဟာ အကူအညီေတာင္းလိုျခင္း အမ်ိဳးအစားထဲတြင္ ပါ၀င္ၿပီး ၄င္းအေနျဖင့္ ေကာင္းရာမြန္ရာ ဘံုဘ၀သို႕မေရာက္ရွိပဲ နိမ့္က်သည့္ ဘ၀မ်ိဳးတြင္ ေရာက္ရွိေနေသာေၾကာင့္..။ က်န္ရစ္သူ ေဆြမ်ိဳး မိတ္ေဆြမ်ားမွ အလွဴအတန္းျပဳလုပ္ကာ ကူညီ (ကယ္ဆယ္) ေပးရန္ အသိေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္..။ အေမႊးနံ႕မ်ားေပးျခင္းကေတာ့..။ ထုိကဲ့သို႕ ေကာင္းမွဳကုသိုလ္မ်ား ျပဳလုပ္ေပးကာ အမွ်အတန္းေပးေ၀ျခင္းေၾကာင့္ ၄င္းတို႕ ေကာင္းရာ မြန္ရာဘံုဘ၀ကို ေရာက္သြားၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးျခင္း ျဖစ္ တယ္လို႕ ဆရာေတာ္က ေဟာၾကားပါတယ္…။
ဆရာေတာ္၏ ေဟာၾကားခ်က္အရ နာမ္ေလာကသားမ်ားသည္ သရဏဂံု သံုးပါးတည္ေသာ သူမ်ားႏွင့္ ငါးပါးသီလ လံုၿခံဳေသာသူမ်ားကို ေျခာက္လွန္႕ျခင္း မျပဳလုပ္ႏိုင္ေၾကာင္း…။ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ့ ျမန္မာလူမ်ိဳးတို႕ရဲ႕ နာေရးအေပၚ အယူသီးမွဳမ်ား..။ လြဲမွားေသာ ခံယူခ်က္မ်ားအေၾကာင္း ေဟာၾကားပါတယ္…။

        ဆရာေတာ္ေဟာတဲ့အထဲက ေကာက္ႏွဳတ္ၿပီး ေျပာခ်င္တဲ့အခ်က္တစ္ခုကေတာ့ လူေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားေမးေလ့ရွိတဲ့ ေမးခြန္းတစ္ခုကို ဆရာေတာ္ ရွင္းလင္း ထားပံုပါ..။ လူေတြက ေမးၾကပါတယ္..။ ကုသိုလ္လုပ္ၿပီး အမွ်ေ၀ရင္ ကိုယ္ပဲ ကုသိုလ္လုပ္တာမို႕လို ကိုယ္ပဲရမွာေပါ့..။ ဘယ္လိုလုပ္ အမွ်ေ၀ရံုနဲ႕ နာမ္ေလာကသား ေတြ ရပါ့မလဲလို႕ ေမးတတ္ၾကပါတယ္..။ အဲ့ဒါကို ဆရာေတာ္ရွင္းျပသြားပံုက လူတို႕သည္ ျမင့္ျမတ္ေသာေၾကာင့္ ေတာင္ကုန္းတစ္ခုေပၚတြင္ ေနၾက သည္ပဲ ဆိုပါေတာ့..။ နာမ္ေလာကသားမ်ားသည္ ေတာင္ကုန္း၏ ေအာက္ေျခမွာ ေနၾကပါတယ္..။ မိုးရြာတဲ့အခါ ေတာင္ကုန္းေပၚကို ေရက်ပါက..။ အဲ့ဒီ့ေရဟာ ေတာင္ကုန္းေအာက္ကို စီးဆင္းသြားသလိုပဲ…။ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ကုသိုလ္ေကာင္းမွဳလုပ္ကာ အမွ်ေပးေ၀ပါက ျပဳလုပ္သည့္ ကာယကံရွင္ေလာက္ မဟုတ္ ေတာင္…။ အနဲအက်င္းျဖစ္ျဖစ္ေတာ့ သူတို႕ စီကို အဲ့ဒီ့ ကုသိုလ္ဟာ စီးဆင္းသြားတတ္ေၾကာင္း ေဟာၾကားခဲ့ပါတယ္…။
ဒီလိုနဲ႕ အစာေကြ်းဖို႕အခ်ိန္ကိုေရာက္လာပါတယ္..။ မိုးကလည္း အဆက္မျပတ္ရြာေနဆဲပါ..။  ဆရာေတာ္လည္း တရားေဟာၿပီးေတာ့ ျပန္ၾကြသြားပါတယ္…။
အဲ့ဒီ့မွာ ပြဲစပါတယ္…။
ဒီအလွဳရဲ႕ ခင္းက်င္းထားပံုကို ရွင္းျပပါမယ္..။ သုႆန္မွာ ရွိတဲ့ မီးသၿဂိဳလ္ စက္ရဲ႕ ေဘးမွာ ဇရပ္ရွိပါတယ္..။ အဲ့ဒီ့ဇရပ္မွာက တရားပြဲလုပ္ပါတယ္..။ ဇရပ္နဲ႕ မလွမ္းမကမ္းမွာက သူ႕အကန္႕နဲ႕သူ ပရ၀ဏ္ေတြခတ္ထားၿပီး အစာေကြ်းဖို႕အတြက္ ျခံေလးေတြ သီးသန္႕လုပ္ထားပါတယ္..။  အဲ့ဒီ့မွာ သဲပံုေစတီေလး တစ္ခုလည္း ပါပါတယ္..။ ဘာလုပ္ဖို႕လဲ ေမးၾကည့္ေတာ့ ၿပိတၱာမ်ား အစာလာေရာက္စားေသာက္ၾကသည့္အခါ ဘုရားဖူးလိုက ဖူးႏိုင္ေအာင္လို႕ ေျပာပါတယ္…။
အဲ့ဒီ့ သဲပံုေစတီ ၀န္းေလးရဲ႕ေနာက္မွာေတာ့ သူ႕နာမည္နဲ႕ သူ ျခံ၀န္းေလးေတြခတ္ထားပါတယ္..။ ပထမဆံုးေတြ႕ရတာကေတာ့ ေျမေစာင့္နတ္ကို အစာေကြ်းဖို႕ေနရာ ျဖစ္ပါတယ္..။ သူ႕ေဘးမွာ သခ်ိဳင္းေစာင့္ အတြက္ အစာေကြ်းဖို႕ ျခံေလးရွိပါတယ္..။ သူ႕ေဘးမွာ ကိုစံမွဲ႕ မဖဲ၀ါ ေမာင္ႏွစ္မအတြက္ ျခံရွိပါတယ္..။ ေနာက္ဆံုးမွာေတာ့ ေျမဖုတ္ဘီလူးအတြက္ ေနရာျဖစ္ပါတယ္…။ ေျမေစာင့္နတ္နဲ႕ သခ်ိဳင္းေစာင့္အတြက္ အျပင္အဆင္က မထူးျခားေပမယ့္ ေမာင္ႏွစ္မ ႏွစ္ေယာက္နဲ႕ ေျမဖုတ္ဘီလူးအတြက္ စီစဥ္ထားတာကေတာ့ ထူးျခားပါတယ္…။ ကိုစံမွဲ႕က အသားစိမ္း ငါးစိမ္းပဲ စားတယ္လို႕ သိရပါတယ္..။ ဒါေၾကာင့္ သူ႕အတြက္ အစားအစာ ျပင္တဲ့အခါမွာ အသားစိမ္း ငါးစိမ္း စီစဥ္ေပးရပါတယ္ (ေအာက္က ပံုမ်ားကိုၾကည့္ပါ) မဖဲ၀ါကေတာ့ သက္သက္လြတ္ ပဲ စားတဲ့အတြက္ သူ႕အတြက္က သီးသန္႕ တစ္ခု ျပင္ဆင္ေပးရပါတယ္..။ သူတို႕ျခံထဲမွာက အျပင္အဆင္ ၂ မ်ိဳး ျဖစ္သြားပါတယ္..။ ေျမဖုတ္ ဘီလူးအတြက္ကေတာ့ သူတို႕ျခံထဲမွာ 3 Column 4 Roll ႀကြင္းထူးထားပါတယ္…။ ပထမ ေကာ္လံက သတ္သတ္လြတ္စားတဲ့ ေျမဖုတ္ဘီလူးေတြအတြက္ပါ..။ ဒုတိယ ေကာ္လံက အစံုစား တဲ့ သူေတြအတြက္ပါ..။ ေနာက္ဆံုးေကာ္လံက (ဒီအခ်က္ကေတာ့ ပြဲစီစဥ္သူေတြကို ေလးစားဖို႕ေကာင္းပါတယ္) ဘာသာ အသီးသီးမွ ေသဆံုးသူေတြကို ဖိတ္ေကြ်းတာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ဘာသာအမ်ိဳးမ်ိဳးအတြက္ စဥ္းစားၿပီး စီစဥ္ေပးထားပါတယ္..။ ဆိုလိုတာက ေနာက္ဆံုး ေကာ္လံမွာ အမဲ၊ ၀က္ မပါ ပါဘူး..။ အျခား အသားေတြနဲ႕ ျဖစ္ပါတယ္…။

              ေကြ်းပံုကေတာ့ ထမင္းနဲ႕ အမဲသားနဲ႕ နယ္ၿပီး ဖတ္ေလးနဲ႕ ခင္းၿပီးေကြ်းပါတယ္..။ ေရခြက္ေလးေတြလည္း ခ်ေပးထားပါတယ္..။ သက္သက္လြတ္စားတဲ့သူအတြက္ ဆိုရင္ ထမင္းနဲ႕ ငွက္ေပ်ာ္သီးနဲ႕ ေကြ်းပါတယ္…။ ေကြ်းတဲ့ေနရာမွာလည္း အစဥ္လိုက္ (ပါ၀ါ အစဥ္လိုက္) ေကြ်းရပါတယ္..။
ပထမဆံုး ေျမေစာင့္နတ္မင္းကို အရင္ဆံုး ပင့္ဖိတ္ကာ ေကြ်းပါတယ္..။ ဒုတိယအေနဲ႕ သခ်ိဳင္းေစာင့္ကို ေကြ်းပါတယ္..။ တတိယ ကိုစံမွဲ႕၊ မဖဲ၀ါ ျဖစ္ပါတယ္..။ ေနာက္ဆံုးကေတာ့ ေျမဖုတ္ဘီလူးျဖစ္ပါတယ္..။ အျခားသူေတြကို ေကြ်းတာ ဖက္ရြက္ခင္းေကြ်းတာျခင္းတူေပမယ့္ ေျမဖတ္ဘီလူးကိုေတာ့ ေကြ်း ဖို႕ေတာ့ သူတို႕က ကြ်င္းေလးေတြတူးထားပါတယ္..။ အေပၚမွာ ေျပာခဲ့တဲ့အတိုင္း ၁၂ ႀကြင္းမွာ ထမင္းထုပ္ေလးေတြကို ဖက္နဲ႕ထုပ္ၿပီး ေျမႀကီးထဲ ျမွဳပ္ေပးရပါတယ္။
ယခုျပင္ဦးလြင္မွာ ျပဳလုပ္တဲ့အႀကိမ္မွာေတာ့ ဆရာေတာ္ တစ္ပါး ပါမလာလို႕ပါ..။ ပါလာရင္ ေျမဖုတ္ဘီလူးကို ၾကည့္ခြင့္ရွိတယ္လို႕ သိရပါတယ္..။ ေျမဖုတ္ဘီလူးကို ျမင္ရဖို႕ မ်က္စိမွာ အနီေရာင္ ပ၀ါစီးရပါတယ္…။ ဒါဆို ျပတ္ျပတ္သားသား ျမင္ရတယ္လို႕ ေျပာပါတယ္..။ အျခားၿမိဳ႕မ်ားနဲ႕ အႀကိမ္မ်ားမွာ ျပဳလုပ္ခဲ့တုန္းက ထူးျခားတဲ့ ဓာတ္ပံုမွတ္တမ္း မ်ားကိုလည္း ႀကိဳးမ်ားနဲ႕ ခ်ိတ္ဆြဲ ၿပီး ျပသထားေပးပါတယ္…။
ဒီလို ျခံ၀န္းေလးေတြနဲ႕ ေကြ်းတာက ပါ၀ါႀကီးတဲ့ သူေတြကိုပါ..။ အျခား နာမ္ေလာကသားေတြကိုေတာ့ ႀကိဳက္တဲ့ေနရာမွာ ဖက္ခင္းၿပီး ေကြ်းႏိုင္ပါတယ္..။ သီးသန္႕ ေနရာ သတ္မွတ္ေပးထားတာ မရွိပါဘူး..။ ဒီလိုေကြ်းႏိုင္ဖို႕ (အလွဴလုပ္ႏိုင္ဖို႕) တစ္ရက္ႀကိဳၿပီး ကိုးၿမိဳ႕ရွင္တို႕ ဘာတို႕ ဆိုင္ရာ ပိုင္ရာ နတ္ေတြကို အရင္ ႀကိဳသြားၿပီး ခြင့္ေတာင္းရတယ္လို႕ ဆိုပါတယ္..။ အနယ္နယ္အရပ္ရပ္က လာၾကတဲ့ နာမ္ေလာကသားေတြအတြက္ ဒီတစ္ည အစာစားဖို႕နဲ႕ ေနာက္ေန႕မနက္ တရားနာ အမွ်ေ၀ႏုိင္ရန္ နယ္ေျမအတြင္းသို႕ ၀င္ခြင့္ေပးရန္ ခြင့္ေတာင္းျခင္း ျဖစ္ပါတယ္…။ (အခ်ိဳ႕ကိစၥေတြမွာ ေထရ၀ါဒနဲ႕ မညီညြတ္တာေတြ ရွိေပမယ့္ ..။ ေစ်းသံုးလဲ မလြယ္နဲ႕ ေရွးထံုးလည္း မပယ္နဲ႕ဆိုတဲ့အတိုင္း သူ႕စည္း သူ႕ကနားနဲ႕ ေဆာင္ရြက္ရတယ္လို႕ ထင္ပါတယ္..။)
ဒီလိုမ်ိဳး ကိုးၿမိဳ႕ရွင္တို႕ သခ်ိဳင္းေစာင့္တို႕ ကိုစံမွဲ႕တို႕ ေျမေစာင့္နတ္တို႕က ခြင့္ျပဳမွသာ ဒီနာမ္ေလာကသားေတြဟာ အလွဴလုပ္မယ့္ သုႆန္သို႕ ၀င္ခြင့္ (လာခြင့္) ရမွာ ျဖစ္ပါတယ္…။
၁၁း ၄၅ ေလာက္မွာ ေကြ်းဖို႕ အားလံုးျပင္ဆင္ၿပီးတဲ့ေနာက္ မီးအားလံုးအေမွာင္ခ်လိုက္ပါတယ္..။ အေမွာင္မခ်ခင္ သႏၱိသုခအသင္းသားမ်ားမွ လူေတြကို အစားအစာ မ်ားနား မကပ္ေအာင္ ေနာက္ဆုတ္ခိုင္းၿပီး သူတို႕က ထိုင္ေစာင့္ေပးပါတယ္…။ မီးအေမွာင္ခ်လိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာလည္း လက္ႏွိပ္ဓာတ္မီးထိုးျခင္း၊ ခဲနဲ႕ေပါက္ျခင္း မ်ား မျပဳလုပ္ဖို႕ အထူးတားျမစ္ထားပါတယ္..။ ဒီေပတဒါနပြဲကို ဦးစီးေဆာင္ရြက္ေပးတဲ့အသင္း (ေမတၱာရွင္ အသင္း) မွ ညႊန္ၾကားခ်က္ေတြေပးေနတဲ့ လူေပးတဲ့ ဥပမာက လည္း မွတ္သားဖို႕ေကာင္းပါတယ္..။
“ပရိတ္သတ္ႀကီးခဗ်ာ..။ ဒီ နာမ္ေလာကသားေတြဟာ ဒီလိုအလွဴပြဲမ်ိဳး (အကြ်တ္အလြတ္) ကို ၾကံဳေတြ႕ရဖို႕ မေန႕တစ္ေန႕ကမွ ၾကားၿပီးလာၾကတာမဟုတ္ပါဘူး..။ ဘ၀ေပါင္းမ်ားစြာ ႏွစ္ကို ရာနဲ႕ ေထာင္နဲ႕ခ်ီၿပီး ေစာင့္ေနခဲ့ရတဲ့သူေတြ အမ်ားႀကီးပါပါတယ္..။ ဒါ့ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္တို႕ မီးေတြ မွီတ္လိုက္လို႕..။ သူတို႕ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ၾကည္ႏူးစြာ စားေသာက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ခင္ဗ်ားတို႕က ဓာတ္မီးနဲ႕ ထိုးတာတို႕ ခဲနဲ႕ေပါက္တာတို႕လုပ္လို႕ သူတို႕ လန္႕ဖ်န္႕ၿပီး မစားပဲ ထြက္ေျပးသြားၾကမယ္ဆိုရင္ ခင္ဗ်ားတို႕ စဥ္းစားၾကည့္ပါ..။ ခင္ဗ်ားတို႕ ေရေသာက္ခါနီး လက္ကို ရိုက္ခ်ခံရသလို ျဖစ္ပါလိ့မ္မယ္..။ သူတို႕က ဒီလိုမစားလိုက္ရတဲ့အတြက္ ခင္ဗ်ားတို႕အေပၚ ငါတို႕ ဒုကၡေရာက္သလို..။ သူတို႕မေရာက္ၾကပါေစနဲ႕ဆိုၿပီး နာၾကင္ေက်ကြဲစြာ ေမတၱာပို႕သြားရင္ ခင္ဗ်ားတို႕ပဲ ေမတၱာစူးၿပီး ဒုကၡေရာက္ၾကပါလိ့မ္မယ္…”
  အဲ့လို မီးမွိတ္ၿပီး အစာေကြ်းေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ဆႏၵရွိက ေမတၱာပို႕ႏိုင္ေပမယ့္..။ ဘုရားဂုဏ္ေတာ္ေတြ၊ ဂါထာေတြ၊ ဘုရားစာေတြကို မရြတ္ဖို႕လည္း သတိေပးေနပါတယ္…။

  မိနစ္ ၂၀ ခန္႕ မွာေတာ့ မီးေတြအကုန္ ျပန္ဖြင့္လိုက္ပါတယ္..။ လူေတြလည္း အံုးအံုးကြ်တ္ကြ်တ္ ျဖစ္ကုန္ပါတယ္..။ ဟုတ္ပါတယ္..။ ဒီေန႕ပြဲအတြက္ ဒီအခ်ိန္က အသက္ Climax ပါပဲ…။ ကိုယ္ေကြ်းထားတဲ့ ဖက္ေလးေတြလိုက္ရွာ..။ အလုအယက္ ၾကည့္ၾက..။

                မ်က္စိေရွ႕တည့္တည့္မွာ အရာအားလံုးက ရွင္းလင္းလြန္းပါတယ္..။ ျခံ၀န္းေလးေတြထဲမွာ သဲေလးေတြ ခင္းထား ပါတယ္…။ အစာေတြ ၀င္ခ်ၿပီး ပင့္ဖိတ္ၿပီးတဲ့အခ်ိန္မွာ..။ အဲ့ဒီ့သဲေတြကို အားလံုး ညီညာေနေအာင္ သစ္သားတံုးနဲ႕ ညွိၾကပါတယ္…။ ၿပီးေတာ့ လူေတြ အားလံုးကို မီးမပိတ္ခင္မွာ အစာေကြ်းတဲ့ေနရာနဲ႕ ေ၀းတဲ့ေနရာမွာ စည္းတစ္ခုာထားၿပီး ေနေစပါတယ္..။ အဲ့ဒီ့လူေတြရဲ႕ ေရွ႕မွာလည္း အသင္းမွ အသင္းသားမ်ားက လက္မ်ား ခ်ိတ္ကာ အေရွ႕သို႕ မသြားႏိုင္ေအာင္ ကာထားေပးပါတယ္…။
မီး ျပန္ဖြင့္လိုက္တယ္…။
ဖက္ရြက္ေတြ ပလူပ်ံ႕ေအာင္ ပြထေနပါတယ္…။ စားထားတဲ့ ဖက္ရြက္ေတြ အမ်ားအျပားပါ..။ ထမင္းေတြ ေလ်ာ့သြားတယ္ (အကုန္ေတာ့ မစားၾကဘူးဗ်..။ သူတို႕ ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ ဖြဲ႕စည္းပံု (ဘုရားေဟာအရ) နဲ႕ အကုသိုလ္ကံေၾကာင့္ အကုန္ေတာ့ မစားႏိုင္ၾကပါဘူး..။ ဒါေပမယ့္ ထမင္းေတြ ဟင္းေတြဟာ သိသိသာသာ ေျခရာ လက္ရာေတြ ပ်က္သြားပါတယ္..။ တစ္၀က္ေက်ာ္ေက်ာ္ေရာ့သြားတဲ့ ဖက္ရြက္ေတြ အမ်ားအျပားရွိသလို ဘာမွ မစားသြားတဲ့ ဖက္ရြက္ေတြလည္းရွိပါတယ္…။
အထူးျခားဆံုးအခ်က္ကေတာ့ ေျခရာမ်ားနဲ႕ ေျမႀကီးထဲၿမဳပ္ထားတဲ့ ေျမဖုတ္ဘီလူးမ်ားအတြက္ ေကြ်းထားတဲ့ ဖက္ရြက္မ်ားပဲ ျဖစ္ပါတယ္…။ အျပင္ဘက္မွာ ဒီအတိုင္း ဖက္ခင္းၿပီးေကြ်းထားတဲ့ေနရာမွာ ထမင္းေတြ ေလ်ာ့သြားတာကလြဲၿပီး မထူးျခားေပမယ့္..။ ျခံနဲ႕ေကြ်းထားတဲ့ (သဲခင္းထားတဲ့ေနရာမွာေတာ့) ေျခရာေတြပါ က်န္ခဲ့ပါ တယ္..။ အရြယ္စံု ဆိုဒ္အဆံုပါပဲ..။ (ၿပိတၱာေတြ ဖိနပ္မစီးဘူးဆိုတာေတာ့  ေျခရာေတြအရသိရပါတယ္..။ အတည္ပါ..။ မေနာက္ပါဘူး) သဲပံုေစတီ..။ ကိုစံမွဲ႕ ၊ မဖဲ၀ါ..။ သခ်ိဳင္းေစာင့္တို႕ရဲ႕ သဲေတြေပၚမွာ ေျခရာေတြ အသီးသီးေပၚေနပါတယ္…။
အထူးျခားဆံုးကေတာ့ ေျမဖုတ္ဘီလူးေနရာပဲ ျဖစ္ပါတယ္..။ ေရွ႕မွာတင္ ေသေသခ်ာခ်ာ ေျမျမွဳပ္ၿပီးေကြ်းထားခဲ့တဲ့ ဖက္ရြက္ေတြဟာ အကုန္ ေျမႀကီးအေပၚ ျပန္ေရာက္ေနပါတယ္….။ အပုပ္နံ႕ေပးတာေတြ၊ အေမႊးနံ႕ေပးတာေတြ၊ ၀င္ပူးတာ စီးတာေတြေတာ့ အခု ျပင္ဦးလြင္ပြဲမွာ မေတြ႕ခဲ့ရပါဘူး..။
ဒါကေတာ့ ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရသမွ် အေသးစိတ္ နီးပါးပဲ ျဖစ္ပါတယ္…။


အေၾကာင္းအရာအေသးစိတ္ႏွင့္ ဓါတ္ပံုမ်ားကို ေဝမွ်ေပးေသာ တပ္မေတာ္အရာရွိတစ္ဦးအား အထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္။ယခုေရးသားတင္ၿပေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို http://www.blackdream21.com/...2%E1%80%AB%E1%80%94/ မွ ၿပန္လည္ထုတ္ႏွဳတ္တင္ၿပထားၿခင္း ၿဖစ္ပါသည္။


ေဆြေတာ္မ်ိဳးေတာ္မ်ားကို စတင္ဖိတ္ၾကားပါၿပီ။ "ဘာအတြက္လုပ္သလဲသိခ်င္ေနသူမ်ား https://www.facebook.com/...80%E1%80%95%E1%80%AB www.facebook.com.." ကိုဖတ္ၾကပါ။


by facebook page

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Archive

လပ္ကီးျမိဳ႕ေတာ္